70-, 80- i 90- latkowie z całego świata dzielą się w sieci swoimi pasjami i radością życia. Tzw. "silver influenserzy" przebojem zdobywają internet, gromadząc wokół siebie dziesiątki tysięcy fanów.
Utarło się, że seniorzy nie korzystają z nowoczesnych technologii. Nie posiadają sprzętu lub nie potrafią go użyć, nie mają kont w mediach społecznościowych, bankowości elektronicznej i nie robią zakupów w sieci. Tak starszych postrzega dziś większość młodych. Niesamowite, że niektórych wciąż szokuje, że senior może mieć Facebooka – zwraca uwagę Paulina Braun, szefowa społeczności seniorów Dancing Międzypokoleniowy.
Serwisy społecznościowe nie mają ograniczeń wiekowych. Wszyscy potrzebują kontaktu z rodziną i przyjaciółmi. Mają też mnóstwo wspomnień, doświadczeń i spostrzeżeń, którymi chcą się dzielić.
Seniorzy robią dziś kariery jako influenserzy, to ogólnoświatowy trend. Są zaawansowani technologicznie i obecni w mediach społecznościowych. Obserwuję mnóstwo takich profili. To ludzie z całego globu. Ich wpisy tętnią życiem – zapewnia Paulina Braun.
Jak więc jest w rzeczywistości? Na całym świecie na popularności zyskują tzw "silver influencerzy".
Kto powiedział, że życie po 70-, 80-, a nawet 90-tce ma się kojarzyć tylko z ciepłymi kapciami, krzyżówkami i 1587 odcinkiem ulubionego serialu?
A jak jest w Waszym przypadku? Dajcie znać w komentarzu